Klachtenformulier

KLACHTEN


Persoons gegevens


Praktijkgegevens


Melding klacht:

 

Klachtenprocedure

  1. Vragen van administratieve aard of die betrekking hebben tot het onderwijs worden binnen tien dagen schriftelijk beantwoord.
    Brieven die een langere verwerkingstijd nodig hebben worden beantwoord met een brief dat de vraag in behandeling is genomen en dat we binnen twee maanden een reactie zullen geven op de vraag.
  2. Klachten die betrekking hebben tot het onderwijs worden binnen 10 dagen behandeld. Indien wij meer tijd nodig om de klacht te onderzoeken zullen wij een brief sturen dat we de klacht in behandeling hebben genomen en dat we binnen 8 weken schriftelijk zullen reageren. (bijlage)
  3. De klachtenprocedure is te vinden op de website op www.aspd.nl(zie algemene voorwaarden)
  4. Klachten moeten binnen twee maanden na het beëindigen van de cursus schriftelijk ingediend worden. Na twee maanden na het beëindigen van de cursus vervalt het recht tot klagen.
  5. De klachten en de afhandeling worden bewaard in een ordner “Klachten” die staat in een kast van de administratie die op slot gaat. De klachten zullen onbeperkt bewaard worden.
  6. Indien een klacht niet onderling opgelost kan worden dan zullen wij de klacht verwijzen naar de geschillencommissie particuliere onderwijsinstelling.
  7. Het oordeel van de geschillencommissie particuliere onderwijsinstelling is bindend en zal inden nodig snel afgehandeld worden.


Voor meer informatie: 
http://www.nrto.nl/partnerorganisaties/kwaliteitslabels_en_keurmerken/geschillencommissie/

Geschillencommisie NRTO:
PDF

Wij conformeren ons aan

 

 

Algemene voorwaarden & gedragscodes

Over ASPD

ASPD brengt mensen binnen de zorg bij elkaar. Wij willen een partner zijn voor organisaties in de eerstelijnszorg om een oplossing te bieden voor hun (tijdelijke) personeelsbehoefte. Door de jarenlange ervaring en mede door het zelf mogen vervangen in vele praktijken en de passie voor het werken binnen de zorg is het voor ASPD makkelijker om een goede keuze voor de praktijk te maken.

Nieuws

  • Nieuws

    Nieuwe data's opleiding preventieassistent(e) voorjaar 2018 Dag 1: Intaketoets vrijdag 15 december 2017 ingangstoets Dag 2: Vrijdag 12 januari 2018

    Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

ASPD

Assistentie Service Per Direct

Hellebroekerweg 43
6363AB - Wijnandsrade
Nederland

Tel:  +31 45 524 82 30
Fax:  +31 45 524 82 31

Email
Algemeen: info@aspd.nl
Urenregistratie: uren@aspd.nl